Reklama promująca zagraniczne kraje jest często produkowana i rozpowszechniana przez ministerstwa turystyczne tych krajów, dlatego też reklamy te często zawierają wypowiedzi polityczne i/lub ilustracje pożądanego przez rząd zagraniczny postrzegania międzynarodowej opinii publicznej. Ponadto wiele zagranicznych linii lotniczych i usług związanych z podróżami, które same reklamują się niezależnie od celu podróży, należy do odpowiednich rządów; przykłady obejmują między innymi: Emirates airline (Dubai), Singapore Airlines (Singapore), Qatar Airways (Katar), China Airlines (Tajwan/Republika Chińska) i Air China (ChRL). Przedstawiając w miłym i przyjemnym świetle swoje destynacje, linie lotnicze i inne usługi, państwa te wprowadzają na rynek swoje rynki zagraniczne w sposób, który mógłby złagodzić uprzednie wrażenia społeczne.

Dywersyfikacja konstrukcji reklamowych

W dziedzinie agencji reklamowych, kontynuacja dywersyfikacji branży spowodowała, że obserwatorzy zauważają, że „duzi globalni klienci nie potrzebują już wielkich globalnych agencji”. Znalazło to odzwierciedlenie w rozwoju nietradycyjnych agencji na różnych rynkach światowych, takich jak kanadyjskie firmy TAXI i SMART w Australii.http://plakart.pl/oferta/

Nowa technologia konstrukcji reklamowych

Możliwość nagrywania pokazów na cyfrowych rejestratorach wideo (takich jak TiVo) pozwala oglądającym na nagrywanie programów do późniejszego oglądania, umożliwiając im szybkie przesyłanie reklam. Dodatkowo, w miarę jak więcej sezonów nagranych wcześniej dekoderów boksowych jest oferowanych do sprzedaży programów telewizyjnych, mniej osób ogląda te programy w telewizji. Jednak fakt, że te zestawy są sprzedawane oznacza, że firma otrzyma dodatkowe zyski z tych zestawów.

Aby temu przeciwdziałać, zastosowano różne strategie. Wielu reklamodawców zdecydowało się na lokowanie produktu w programach telewizyjnych takich jak Survivor. Inne strategie obejmują integrację reklamy z EPG podłączonymi do Internetu, reklamę na urządzeniach towarzyszących (np. smartfonach i tabletach) podczas pokazu oraz tworzenie aplikacji telewizyjnych. Co więcej, niektóre podobne marki wybrały sponsorowanie telewizji społecznej.

Konstrukcje reklamowe to edukacja reklamowa

W ostatnich latach powstało kilka inicjatyw w zakresie umiejętności korzystania z mediów, a konkretnie reklamy, które mają na celu wzmocnienie pozycji obywateli w obliczu kampanii reklamowych w mediach.
Edukacja reklamowa stała się popularna, a studia licencjackie, magisterskie i doktoranckie stają się dostępne w ramach podkreślenia.Wzrost zainteresowania reklamą przypisuje się zazwyczaj silnym związkom, jakie reklama odgrywa w przemianach kulturowych i technologicznych, takich jak postęp w tworzeniu sieci społecznościowych online. Wyjątkowym modelem nauczania reklamy jest prowadzona przez uczniów agencja reklamowa, w której studenci tworzą kampanie reklamowe dla prawdziwych firm. Organizacje takie jak Amerykańska Federacja Reklamy zakładają firmy z uczniami, aby tworzyć takie kampanie.